Hur Instagram-annonser fungerar för Apple
- sep
- 27
Instagram har blivit en av de mest populära sociala medieplattformarna i den nuvarande informationsåldern. Detta ger företag en enorm potential att nå sin målgrupp, särskilt för Paysafecard casino utan licens som är svåra att hitta. Instagram har över en miljard aktiva användare per månad, vilket ger en unik och mångsidig publik, varav en stor del använder iOS, som inget företag kan förbise.
För att kunna utnyttja denna plattform fullt ut måste du förstå hur annonsering på sociala medier fungerar. I denna djupgående guide kommer vi att täcka alla aspekter av Instagram-reklam, från grundläggande idéer till innovativa tillvägagångssätt. I slutändan kommer du att ha allt du behöver för att använda reklam för att öka din varumärkeskännedom och mer därtill.
Vad är avmystifiering på Instagram?
Låt oss preliminärt definiera vad Instagram-reklam är innan vi går in på detaljerna. I grund och botten är Instagram-annonsering en betald marknadsföringsstrategi som gör det möjligt för företag att marknadsföra produkter och tjänster på plattformen. Dessa annonser ger en diskret användarupplevelse och passar sömlöst in i ett flöde, berättelser eller Explore-avsnitt.
Den mekanik som används i Instagram-annonsering
Låt oss steg för steg gå igenom hur Instagram-annonsering fungerar:
1. Olika typer av reklamformat
Instagram erbjuder ett brett utbud av annonsformat, som alla är utformade för att uppfylla olika marknadsföringssyften:
- Fotoannonser: Dessa enstaka bilder visas i användarnas flöden och är idealiska för slående visuellt innehåll.
- Videoannonser: Fånga din publiks uppmärksamhet med engagerande videoinnehåll på upp till 60 sekunder.
- Karusellannonser: kombinera flera bilder eller videor i en enda annons för att skapa en dynamisk berättelse.
- Stories Ads: få kontakt med din målgrupp genom helskärmsannonser i Instagram Stories.
- IGTV-annonser: Använd längre videoinnehåll på IGTV för djupgående varumärkesannonser.
2. Möjligheter till positionering med hög precision
Instagram-annonsering kännetecknas av möjligheten att rikta in sig på exakta mål. Intressen, beteenden och demografiska data kan hjälpa dig att identifiera din målgrupp. Denna precision säkerställer att ditt budskap når rätt personer vid rätt tidpunkt.
3. Placering av strategisk reklam
Välj om dina annonser ska visas i flödet, i stories eller i Explore-sektionen. Beroende på dina kampanjmål och vilken typ av innehåll du vill marknadsföra har varje placering specifika fördelar.
4. Budget- och avgiftskontroll
Instagram-annonsering har fullständig kontroll över din försäljningsstrategi och budget. Planera din budgivningsstrategi och budget för att kontrollera dina annonsutgifter och maximera din ROI. Flexibilitet är ett viktigt inslag som gör att du kan justera utgifterna efter behov för att uppnå dina mål.
5. Hantverksskicklighet
Instagram-annonser måste vara övertygande. Framgång beror på tre huvudkomponenter: ett attraktivt utseende, en berättelse och en tydlig uppmaning till handling. Annonser bör kombineras med organiskt innehåll i användarnas flöden.
Strategier för Instagram-annonsering för iOS
Efter att ha lärt oss mekanismen ska vi titta på de olika metoder som finns tillgängliga för annonsörer:
- Marknadsför delningar Publicera kontinuerligt organiskt innehåll på Instagram. Att öka engagemanget, driva trafik till din profil eller dirigera användare till din webbplats fungerar alla bra med den här metoden.
- Sponsrade annonser Skapa sponsrade annonser från grunden så att du har full kreativ kontroll. Sponsrade annonser är perfekta för att marknadsföra nya produkter, köra exklusiva marknadsföringsinitiativ eller sprida ett unikt varumärkesbudskap.
- Marknadsföring från kända ansikten Samarbeta med välkända Instagram-influencers inom din nisch för att dra nytta av deras inflytande och räckvidd. Influencer-marknadsföring kan hjälpa dig att locka nya följare och öka varumärkeskännedomen på ett naturligt sätt.
- Instagram Shopping. Instagram Shopping är ett bra verktyg om du säljer produkter online. Användare kan enkelt handla på plattformen genom att tagga produkter i sina inlägg och stories.
- Innehåll som kan marknadsföras Samarbeta med andra skribenter eller företag för att skapa innehåll som visar upp dina produkter eller tjänster. Den här metoden kan öka autenticiteten och räckvidden.
- Annonser som ständigt förändras. Dynamiska annonser för e-handelsföretag visar automatiskt kunderna de mest relevanta produkterna baserat på hur de ser dem, vilket ökar sannolikheten för konvertering.
De senaste strategierna för marknadsföring på Instagram
För att göra dina Instagram-annonser riktigt effektiva, ta en titt på följande avancerade metoder:
- En fängslande berättelse. Du måste berätta känslomässiga historier för din publik. Berättelser kan lämna ett bestående intryck och öka användarnas engagemang, vilket stärker banden mellan prenumeranterna och ditt varumärke.
- Kampanjer med användargenererat innehåll. Uppmuntra dina kunder att skapa innehåll som relaterar till dina produkter eller tjänster. Användargenererat innehåll kan bygga förtroende, autenticitet och skapa en känsla av gemenskap kring ditt varumärke.
- A/B-testning för optimering Testa hela tiden olika delar av dina annonser, t.ex. rubriker, bilder och uppmaningar till handling. Genom att använda denna datadrivna metod kan du ta reda på vad som är bäst för din målgrupp och förbättra din plan för bättre resultat.
- Denna analys och optimering Använd analysfunktionerna i Instagrams verktyg för att spåra effektiviteten i dina annonser. Titta på mätvärdena för att få användbar information som hjälper dig att dra rätt slutsatser och maximera din avkastning på investeringen.
- Bredda din målgruppsmix Öka din målgruppsinriktning genom att kategorisera din målgrupp baserat på hur de relaterar till ditt varumärke. För att maximera effektiviteten i dina annonser kan du skapa anpassade målgrupper, liknande målgrupper och retargeting-kampanjer.
Rättsliga aspekter och efterlevnad
Innan du använder Instagram-annonser bör du bekanta dig med lagar som upphovsrätt och dataskydd. Se till att dina annonskampanjer följer lagstiftningen och riktlinjerna för annonsering på sociala medier för att undvika missöden.
- Budgetering och spårning av ROI Det är viktigt att sätta en tydlig budget som överensstämmer med dina mål för att lyckas med Instagram-annonsering. Följ noga upp din avkastning på investeringen (ROI) för att se till att dina annonsutgifter ger önskat resultat. Använd spårningsverktyg som är inbyggda i det sociala nätverket och externa analysplattformar för att få en fullständig bild av kampanjens resultat.
- Håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna. Instagram-annonsering förändras ständigt. Läs regelbundet officiella webbplatser, branschpublikationer, webbseminarier och konferenser för att hålla dig uppdaterad om nya funktioner, uppdateringar och bästa praxis.
Reklamkampanj på Instagram
Det finns många varumärken som annonserar på Instagram, förutom de bästa onlinekasinona 2023. Nedan kommer vi att ge dig ett exempel på att starta en reklamkampanj med detaljerade steg för att hjälpa dig att bättre förstå hur reklamkampanjer som körs på detta sociala nätverk fungerar. Vi kan börja.
Syftet med reklamkampanjen: Att öka antalet nedladdningar av appen Swedish Casino, som är dedikerad till svenska casinon.
Kreativt för reklam och innehåll
1. Annonsformat: karusellannonser
Skapa en engagerande karusellannons som visar det breda utbudet av funktioner och erbjudanden i Slovenský Kasíno appen. Varje bild ska representera olika delar av appen, till exempel utbudet av spel, kampanjer, användarupplevelse och appens användarvänliga gränssnitt.
2. Visuella effekter
Använd högkvalitativa bilder och skärmdumpar som visar populära kasinospel som finns tillgängliga i appen. De visuella bilderna ska förmedla kasinostämningen, men de bör göras med omsorg.
3. Kommersiell
En övertygande svensk reklamtext ska betona underhållningen och fascinationen med appen, utan att ta hänsyn till de ekonomiska fördelarna. Reklamen ska intressera potentiella kunder. Som ett exempel:
- Bild 1: ”Välkommen till Svenska Casino!”
- Bild 2: ”Spela dina favoritspel när som helst!”.
- Slide 3: ”Få exklusiva vinster och exklusiva bonusar!”
- Slide 4: ”Ladda ner *namn på casino* idag och börja spela!”
- Krav på åtgärd (CTA)
Lägg till tydliga och attraktiva CTA:er på svenska för att uppmuntra användarna att agera. Exempel på sådana CTA:er är ”Satsa nu” eller ”Installera appen”.
Information till publiken
1. Historia
- Ålder: Målgruppen bör vara användare som är 18 år eller äldre, eftersom spelrelaterat innehåll är åldersbegränsat.
- Kön: Målgruppen bör bestå av personer av alla kön.
- Plats: Var uppmärksam på användare som bor i Sverige.
2. Intressen
För att locka användare som sannolikt är intresserade av kasinoappar, välj intressen relaterade till kasinospel, onlinekasinon, mobilspel och underhållning.
3. Budget och priser
Bestäm rätt dags- eller livstidsbudget för din kampanj. Instagrams system för automatisk handel optimerar leveransen av annonser till målgrupper som är mer benägna att installera appen.
4. Distribution av reklam
För att maximera synligheten för din målgrupp ska du välja Instagram Feed och Stories som huvudplatser för dina annonser så att de visas diskret i användarnas flöden och stories.
Följa Instagrams regler
Du bör strikt följa Instagrams regler när det gäller spelrelaterat innehåll:
- Åldersbegränsning. Implementera åldersinriktning för att hindra personer över 18 år från att se dina annonser.
- Ge transparent information Inkludera fraser som ”18+”, ”spela ansvarsfullt” och ”regler och villkor gäller” i dina spelannonser.
- Ge inte trovärdighet åt falska påståenden. Använd inte fraser eller uttalanden som kan vilseleda människor om deras chanser att vinna eller antyda garanterad ekonomisk vinst. Fokusera på det roliga och underhållande med appen.
- Resurser som behövs för att förverkliga ansvarsfullt spelande. Appen bör innehålla information om de resurser som behövs för att genomföra spelansvar, till exempel en hjälplinje och stödtjänster som kan vara tillgängliga för dem som kan behöva hjälp med spelrelaterade problem i Sverige.
Använd Instagrams verktyg för annonsspårning för att se hur väl din kampanj fungerar. För att mäta kampanjens resultat bör du regelbundet utvärdera mätvärden som antal appinstallationer, antal klick och kostnad per installation.
Utvärdera kampanjens resultat kontinuerligt och gör justeringar baserat på dessa data för att förbättra resultaten. För att optimera kampanjens ROI kan du prova att använda olika reklamidéer, målstrategier och CTA.
Perspektiv: framtiden för Instagram-annonsering i Sverige
I den ständigt föränderliga världen av digital marknadsföring har Instagram-annonsering blivit ett effektivt verktyg som ger företag otroliga möjligheter att komma i kontakt med sin målgrupp. När vi tittar på framtiden för Instagram-annonsering kan vi se att tjänsten är redo att fortsätta sin snabba tillväxt. Några exempel är att publicera AR-journalistik på Instagram och skapa ett AR-labb. Nedan tar vi en titt på de senaste trenderna och teknikerna som kommer att påverka framtiden för Instagram-annonsering.
- Hyperpersonalisering: anpassning av innehåll till en specifik persons preferenser. Under de kommande åren kommer Instagram-annonseringen att bli ännu mer anpassningsbar. Företag kan skapa mycket riktade annonser som tar hänsyn till användarnas preferenser med hjälp av avancerade algoritmer och användardata. Denna hyperpersonalisering kommer att öka engagemanget, klickfrekvensen (CTR) och konverteringsgraden.
- Videodominans: makten ligger hos stories och videor. Instagram är redan starkt beroende av videoinnehåll, och detta kommer att fortsätta att växa i framtiden. Stories och Reels på Instagram förväntas bli de viktigaste reklamplattformarna. Företag bör investera i att utveckla engagerande korta videor för att ligga steget före konkurrenterna.
- Kortvarigt innehåll: FOMO-annonser. Instagram-användare upplever en känsla av brådska och FOMO på grund av överflödet av Instagram Stories. Detta ökar engagemanget och konverteringen för annonsörer genom att skapa exklusiva kampanjer och erbjudanden. Funktioner som nedräkningsklistermärken kan göra hela skillnaden i hur du annonserar på Instagram.
- Samarbete med influencers: en riktig reklamkampanj för varumärket. Framtiden för Instagram-annonsering kommer att bero på influencers. Genom att samarbeta med lokala slovakiska influencers som delar ditt varumärkes principer kan du öka din räckvidd och stärka din trovärdighet. Autenticitet är en viktig faktor, så se till att samarbeten med influencers är äkta och inte överdrivet säljfrämjande.
- Reklam med hjälp av förstärkt verklighet (AR). I takt med att tekniken utvecklas kommer det att bli allt vanligare att använda AR i Instagram-annonser. AR-filter och AR-effekter kan ge användarna en interaktiv och fördjupad upplevelse, så att de kan interagera med dina produkter eller tjänster på ett nytt sätt. Inom områden som spel, mode och skönhet kan denna teknik vara särskilt effektiv.
Slutsats
För företag som vill öka sin annonsering och försäljning på nätet är Instagram-annonsering ett kraftfullt och dynamiskt verktyg. Forbes, en världsberömd tidskrift, har uppskattat kraften i detta sociala nätverk. Du kan tryggt använda Instagram för att få kontakt med din målgrupp med en fullständig förståelse för dess inre arbete, från grundläggande idéer till innovativa tillvägagångssätt. Nu är det dags att utveckla en Instagram-annonseringsstrategi. Du kommer att kunna se ditt varumärke blomstra i en livlig social mediemiljö.
Inlägget Hur Instagram-annonser fungerar för Apple dök först upp på iPhoneGuiden.se.
Senaste inläggen
- Apple tvingas dra tillbaka avancerat dataskydd i Storbritannien
- Apples C1 – deras första egenutvecklade modem
- Apple: ’Severance’ nu mer populär än ’Ted Lasso’
- Iphone 15 Pro får Visual Intelligence i en kommande IOS-uppdatering
- Iphone 16e har inte samma chipp som Iphone 16
Senaste kommentarer
Arkiv
- februari 2025
- januari 2025
- september 2024
- augusti 2024
- juli 2024
- juni 2024
- maj 2024
- april 2024
- mars 2024
- februari 2024
- januari 2024
- december 2023
- november 2023
- oktober 2023
- september 2023
- augusti 2023
- juli 2023
- juni 2023
- maj 2023
- april 2023
- mars 2023
- februari 2023
- januari 2023
- december 2022
- november 2022
- oktober 2022
- september 2022
- augusti 2022
- juli 2022
- juni 2022
- maj 2022
- april 2022
- mars 2022
- februari 2022
- april 2021
- mars 2021
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- september 2020
- augusti 2020
- juli 2020
- juni 2020
- maj 2020
- april 2020
- mars 2020
- februari 2020
- januari 2020
- december 2019
- november 2019
- oktober 2019
- september 2019
- augusti 2019
- juli 2019
- juni 2019
- maj 2019
- april 2019
- mars 2019
- februari 2019
- januari 2019
- december 2018
- november 2018
- oktober 2018
- september 2018
- augusti 2018
- juli 2018
- juni 2018
- maj 2018
- april 2018
- mars 2018
- februari 2018
- januari 2018
- december 2017
- november 2017
- oktober 2017
- september 2017
- augusti 2017
- juli 2017
- juni 2017
- maj 2017
- april 2017
- mars 2017
- februari 2017
- januari 2017
- december 2016
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- juni 2016
- maj 2016
- april 2016
- mars 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- november 2015
- oktober 2015
- september 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- april 2015
- mars 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- februari 2014
- januari 2014
Kategorier
- –> Publicera på PFA löp
- (PRODUCT) RED
- 2015
- 25PP
- 2nd gen
- 32gb
- 3D Touch
- 3D-kamera
- 4k
- 64gb
- 9to5mac
- A10
- A9X
- Aaron Sorkin
- Accessories
- adapter
- AirPlay
- AirPods
- Aktiv
- Aktivitetsarmband
- Aktuellt
- Alfred
- Allmänt
- AMOLED
- Android Wear
- Angela Ahrendts
- Ångerätt
- Animal Crossing
- Animal Crossing New Horizons
- announcements
- Ansiktsigenkänning
- app
- App Store
- Appar
- Apple
- Apple Beta Software Program
- Apple Book
- Apple CarPlay
- Apple Event
- Apple iMac
- Apple Inc
- Apple Inc, Consumer Electronics, iCloud, iOS, iPhone, Mac, Mobile, Personal Software, Security Software and Services
- Apple Inc, iCloud
- Apple Inc, iOS
- Apple Inc, Mobile Apps
- Apple Inc, Monitors
- Apple Mac Mini
- Apple Macbook
- Apple MacBook Air
- Apple MacBook Pro
- Apple Macos
- Apple Maps
- Apple Music
- Apple Music Festival
- Apple Music Radio
- Apple Offer
- Apple Online Store
- Apple Park
- Apple Pay
- Apple Pencil
- Apple Podcast
- Apple Store
- Apple Store 3.3
- Apple TV
- apple tv 4
- Apple TV 4K
- Apple Watch
- Apple Watch 2
- Apple Watch 8
- Apple Watch 9
- Apple Watch Apps
- Apple Watch SE
- Apple Watch Series 2
- Apple Watch Sport
- Apple Watch Ultra
- Apple Watch, Headphones
- Apple Watch, iPhone
- AppleCare
- AppleTV
- Application
- Applications
- Apps
- AppStore
- Apptillägg
- Apptips
- AppTV
- April
- Arbetsminne
- armband
- Art Apps
- Återköp
- återvinning
- Åtgärdsalternativ
- atvflash
- Audio Apps
- Augmented REality
- Back-to-school
- Bakgrundsbilder
- BankId
- Barn
- Batteri
- batteriskal
- batteritid
- Beats
- Beats 1
- Beats Solo 2 Wireless
- Beats Solo2
- Bebis
- Beginner Tips
- Belkin
- Bendgate
- beta
- Beta 3
- betaversion
- betaversioner
- bilddagboken.se
- bilder
- bilhållare
- billboard
- Bioteknik
- Blendtec
- Bloomberg
- Bloons TD 5
- Bluelounge
- Bluetooth
- Böj
- Booking.com
- Borderlinx
- bose
- bugg
- Buggar
- Buggfixar
- Butik
- C More
- Calc 2M
- Camera
- Camera Apps
- Campus 2
- Canal Digital
- Carpool Karaoke
- Caseual
- Catalyst
- CES 2015
- Chassit
- Chip
- Chrome Remote Desktop
- Chromecast
- citrix
- clic 360
- CNBC
- Computer Accessories
- Computer Accessories, Laptop Accessories
- Connect
- Cydia
- Dagens app
- Dagens tips
- Damm
- Danny Boyle
- Data
- datamängd
- Datorer
- Datortillbehör
- Datum
- Defense
- Dekaler
- Designed by Apple in California
- Developer
- Development
- Digital Inn
- Digital Touch
- Digitalbox
- DigiTimes
- Direkt
- Discover
- display
- DisplayMate
- Dive
- Docka
- Dräger 3000
- Dropbox
- Droples
- DxOMark
- E-post
- earpod
- EarPods
- Earth Day
- Eddie Cue
- eddy cue
- Educational Apps
- Ekonomi
- Ekonomi/Bransch
- El Capitan
- Elements
- ElevationLab
- Elgato Eve
- Elgato Eve Energy
- EM 2016
- Emoji
- emojis
- emoticons
- Enligt
- Entertainment Apps
- EU
- event
- Eventrykten
- EverythingApplePro
- Faceshift
- facetime
- Fäste
- Featured
- Features
- Feng
- Film / Tv-serier
- Filmer
- Filstorlek
- Finance Apps
- Finder For AirPods
- Finland
- FireCore
- Fitbit
- Fitness Accessories
- Fjärrstyr
- Flurry
- Födelsedag
- fodral
- Förboka
- Force Touch
- förhandsboka
- Första intryck
- Forumtipset
- foto
- FoU (Forskning och Utveckling)
- Fource Touch
- Foxconn
- FPS Games
- Framtid
- Fre Power
- Frontpage
- Fullt
- Funktioner
- Fuse Chicken
- Fyra
- Gadgets
- Gagatsvart
- Gamereactor
- Games
- Gaming
- Gaming Chairs
- Gästkrönika
- General
- Gigaset
- Gitarr
- Glas
- GM
- Google Maps
- Google Now
- gratis
- grattis
- Guide
- Guider
- Guider & listor
- Guld
- hack
- Halebop
- hållare
- Hälsa
- Hårdvara
- HBO
- HBO Nordic
- Health
- Health and Fitness
- Health and Fitness Apps
- Hej Siri
- Helvetica Neue
- Hemelektronik
- Hemknapp
- Hemlarm
- Hermes
- Hitta min iphone
- Hjärta
- högtalare
- HomeKit
- HomePod
- Homepod Mini
- hörlurar
- htc
- Hue
- Humor
- i
- I Am A Witness
- IBM
- iBolt
- iBomber
- iBook
- icar
- iCloud
- iCloud Drive
- iCloud Voicemail
- iCloud.com
- iDevices
- IDG Play
- idownloadblog
- iFixit
- ikea
- iKörkort
- iLife
- Illusion Labs
- iMac
- IMAP
- iMessage
- iMessages
- iMore Show
- Incipio
- InFuse
- Inspelning
- Instagram-flöde
- Instrument
- Intel
- Internet/Webbtjänster
- iOS
- iOS 10
- iOS 12
- iOS 17
- iOS 18
- iOS 5
- iOS 7
- iOS 8
- iOS 8 beta
- iOS 8.1.3
- iOS 8.2
- iOS 8.3
- iOS 8.4
- iOS 8.4.1
- iOS 9
- iOS 9 beta 4
- iOS 9.1
- iOS 9.1 beta 2
- iOS 9.2
- iOS 9.2.1
- iOS 9.3
- IOS Games
- ios uppdatering
- iOS, iPad, MacOS
- iOS, iPhone
- ios9
- iPad
- iPad Accessories
- iPad Air
- iPad Air 2
- iPad Air 3
- iPad Air 5
- iPad Apps
- iPad Mini
- iPad mini 4
- iPad Mini 6
- iPad mini retina
- iPad Pro
- iPad, iPhone, Mac
- iPad, iPhone, Mobile Apps
- iPad, iPhone, Streaming Media
- iPados
- iphone
- iPhone 12
- iPhone 14
- iPhone 14 Pro
- iPhone 15
- iPhone 16
- iPhone 17
- iPhone 5
- iPhone 5S
- iPhone 5se
- iPhone 6
- iphone 6 plus
- iPhone 6c
- iPhone 6s
- iPhone 6S plus
- iPhone 7
- iPhone 7 display
- iPhone 7 Plus
- iPhone 7s
- iPhone Accessories
- iPhone Apps
- iPhone Cases
- iPhone SE
- iphone x
- iPhone XS
- iPhone XS Max
- iPhone, Mobile Apps
- iPhone7
- iPhoneGuiden
- iPhoneguiden.se
- iPhones
- iPod
- iPod Nano
- iPod shuffle
- ipod touch
- iSight
- iTunes
- iWatch
- iWork
- iWork för iCloud beta
- Jailbreak
- James Corden
- Jämförande test
- Jämförelse
- Jet Black
- Jet White
- Jönssonligan
- Jony Ive
- Juice Pack
- Juridik
- Just mobile
- kalender
- kalkylator
- Kamera
- Kameratest
- Karriär/Utbildning
- Kartor
- Kevin Hart
- keynote
- Keynote 2016
- KGI
- KGI Security
- Kina
- Klassiskt läderspänne
- Kod
- Kollage
- koncept
- konceptbilder
- köpguide
- krasch
- Krascha iPhone
- Krönika
- Kvartalsrapport
- Laddhållare
- laddningsdocka
- Laddunderlägg
- läderloop
- lagar
- Lagring
- Lajka
- Länder
- lansering
- laserfokus
- Layout
- leather loop
- LG
- Liam
- Lifeproof
- Lightnigport
- lightning
- Linux
- LinX
- live
- Live GIF
- Live Photos
- Live-event
- Livsstil
- Ljud & Bild
- Logitech
- LOL
- Lösenkod
- Lösenkodlås
- Lovande spel
- LTE
- Luxe Edition
- M3
- M3TV
- Mac
- Mac App Store
- Mac Apps
- Mac Mini
- Mac OS
- Mac OS X
- Mac OS X (generellt)
- Mac OS X Snow Leopard
- Mac Pro
- Mac, MacOS
- Mac, Online Services
- Mac, Security Software and Services
- Macbook
- Macbook Air
- Macbook Pro
- MacBook, MacOS
- Macforum
- Macintosh
- macOS
- MacOS, Security Software and Services
- Macs
- MacWorld
- Made for Apple Watch
- magi
- Magic
- MagSafe
- Martin Hajek
- matematik
- Meddelanden
- Media Markt
- Medieproduktion
- Mediocre
- Messaging Apps
- Messenger
- MetaWatch
- Mfi
- Michael Fassbender
- microsoft
- Mikrofon
- Minecraft
- Ming-Chi Kuo
- miniräknare
- minne
- Mixer
- Mixning
- Mjukvara
- mobbning
- Mobile Apps
- Mobile Content
- Mobilt
- Mobilt/Handdator/Laptop
- Mobiltelefon
- Mockup
- Mophie
- mors dag
- moto 360
- Motor
- MTV VMA
- multitasking
- Music
- Music Apps
- Music, Movies and TV
- Musik
- Musikmemon
- MW Expo 2008
- native union
- Nätverk
- Navigation Apps
- nedgradera
- Netatmo Welcome
- Netflix
- Netgear Arlo
- News
- Niantic
- Nike
- Nikkei
- Nintendo
- Nintendo Switch
- Nöje
- Norge
- Notis
- Notiscenter
- nya färger
- Nyfödd
- Nyheter
- Officeprogram
- Okategoriserade
- OLED
- omdöme
- Omsättning
- OS X
- OS X El Capitan
- OS X Mavericks
- OS X Yosemite
- Outlook
- Övrig mjukvara
- Övrigt
- PanGu
- papper
- patent
- PC
- pebble
- Pebble Smartwatch
- Pebble Steel
- Pebble Time
- Pebble Time Steel
- Persondatorer
- Petter Hegevall
- PewDiePie
- Philips
- Philips Hue
- Phones
- Photoshop
- Planet of the apps
- Plex
- Pluggar
- Plus
- Plusbox
- Podcast
- Podcast Apps
- Pokemon
- Pokemon Go
- Policy
- Porträttläge
- PP
- Pris
- priser
- problem
- Problems
- Productivity Apps
- Program
- Prylar & tillbehör
- Publik
- publik beta
- QuickTime
- räkenskapsår
- räkna
- ram
- RAM-minne
- Rapport/Undersökning/Trend
- Rea
- Reading Apps
- recension
- Red
- reklaamfilm
- reklam
- reklamfilm
- reklamfilmer
- rekord
- Rendering
- reparation
- Reportage
- Reptest
- ResearchKit
- Retro
- Review
- Ring
- Ringa
- Rocket Cars
- Rosa
- Rumors
- Rumours
- RunKeeper
- rykte
- Rykten
- Safir
- Säkerhet
- Säkerhetsbrist
- Samhälle/Politik
- samsung
- Samtal
- San Francisco
- SAP
- security
- Series 2
- Servrar
- Shigeru Miyamoto
- Sia
- Simulation Games
- Siri
- SJ Min resa
- skal
- Skal iPhone 6
- skal iPhone 6s
- skärm
- SKärmdump
- Skärmglas
- Skribent
- skribenter medarbetare
- Skriva ut
- skruvmejsel
- skydd
- Skyddsfilm
- Skype
- slice intelligence
- Smart
- smart hem
- Smart Home
- Smart Keyboard
- Smart klocka
- Smart Lights
- smartphone
- Smartwatch
- SMS
- Snabbt
- Snapchat
- Social Apps
- Software
- Solo2
- sommar
- Sonos
- Sony
- soundtouch
- Space Marshals
- spår
- Speakers
- Special Event
- Spel
- Spelkonsol
- Spellistor
- Split Screen
- Split View
- Sport
- Sportband
- Sports Apps
- spotify
- Spring forward
- Statistik
- Steve Jobs
- Stickers
- Stockholm
- Stor iPhone
- Storlek
- Story Mode
- Strategy Games
- streama
- Streaming
- Streaming Devices
- Streaming Media
- stresstest
- Ström
- Studentrabatt
- stylus
- Super Mario Run
- support
- Surf
- Surfplatta
- svenska
- sverige
- Sverigelansering
- Switch
- Systemstatus
- Systemutveckling
- tåg
- Taig
- Tangentbord
- Taptic Engine
- Tårta
- tät
- Tävling
- Taylor Swift
- Teknik
- tele 2
- Telefoner
- Telekom
- Telia
- Test
- Tid
- TikTok
- Tile
- tillbehör
- Tim Cook
- TIME
- TimeStand
- Tiny Umbrella
- Tips
- Toppnyhet IDG.se
- Touch ID
- TouchID
- tower defence
- trådlös laddning
- Trådlösa hörlurar
- trådlöst
- trailer
- Travel Apps
- Tre
- TrendForce
- TripAdvisor
- Trolleri
- trump
- TSMC
- Tum
- tv
- TV Apps
- tvätta
- tvOS
- tvOS 9.2
- tvOS beta 2
- Tweak
- Typsnitt
- Ubytesprogram
- UE MegaBoom
- Unboxing
- Underhållning/Spel
- unidays
- United Daily News
- Unix
- Updates
- Uppdatera
- uppdatering
- Upplösning
- upptäckt
- USA
- Ut på Twitter
- utbyte
- utbytesprogram
- Utilities Apps
- Utlottning
- utrymme
- utvecklare
- varumärke
- Vatten
- Vattentålig
- vattentät
- vävt nylon
- Verktyg
- Viaplay
- Vibrator
- video
- Videoartiklar och webb-tv (M3/TW/CS)
- Villkor
- viloknapp
- Virtual Reality
- Virus
- visa
- Vision Pro
- VLC
- Volvo on call
- W1
- Waitrose
- Watch OS
- WatchOS
- WatchOS 2
- watchOS 2.0.1
- watchOS 2.2
- Webbtv (AppTV)
- wi-fi
- Wifi-samtal
- Windows
- Windows 8
- WWDC
- WWDC2015
- yalu
- Youtube
- Zlatan